Centrum Obsługi Klienta
W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności można dokonać gotówką, jak i kartą płatniczą (systemy VISA i MASTERCARD). Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia pomocy (asysty) w podróży koleją osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej.
Nasze Centra Obsługi Klienta mieszczą się aktualnie w następujących lokalizacjach (stan na 21.12.2017 r.):
- Dworzec Gdańsk Główny (ul. Podwale Grodzkie 1, 80-895 Gdańsk),
- Dworzec Poznań Główny (ul. Dworcowa 2, 61-801 Poznań),
- Dworzec Wrocław Główny (ul. Piłsudskiego 105, 50-085 Wrocław),
- Dworzec Warszawa Centralna (Al. Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa),
- Dworzec Katowice (Pl. Szewczyka 2 40-098 Katowice),
- Dworzec Kraków Główny (ul. Pawia 5a, 31-154 Kraków),
- Budynek West Station (Al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa)
Godziny otwarcia Centrów Obsługi Klienta znajdziecie Państwo w wyszukiwarce kas.
W COK-ach możesz kupić bilety na wszystkie nasze pociągi w komunikacji krajowej i międzynarodowej. Płatności można dokonać gotówką, jak i kartą płatniczą (systemy VISA, MASTERCARD i American Express). Centrum Obsługi Klienta możesz również osobiście złożyć reklamację oraz zgłosić potrzebę zapewnienia pomocy (asysty) w podróży koleją osobom z niepełnosprawnością i osobom o ograniczonej sprawności ruchowej.